2013-08-02
15:15:00

Tidsinställt på 15:15, Kyss dina handleder!!
För att fylla ut min otroligt roliga blogg som jag antagligen bloggar skitdåligt på när jag inte är hemma....
_______________________________________________________________________________________

Jag hatar.

Dryga folk, som tror dom är något, Som tror dom är bra för att dom har pengar, som inte kan glädjas åt andra. Får totalpanik på dessa människor, hör jag eller ser jag dom börjar jag skrika och da,pa loss inombords och det är såå nära iband att jag säger rakt ut vilka idioter dom är. Eller ja, Jag tänker väll inte att jag ska säga ordagrant att dom är idioter, men ni förstår nog?...

Mitt otroligt långa hår när det är tovigt, ruffsigt, elektriskt osv. Jag tycker om att det är långt men det blir ju tovigt hela tiden, , ruffsigt mitt uppepå.. och elektriskt 24/7, Varför? I DON'T KNOOOOOW???....
Måste klippa det snart asssååå!

Katter.... Finns det något värre djur? Dom bah ligger på gatorna och glor på en när man går för bi och biland kommer dom fram och vill stryka sin äckliga päls mot mina ben... EUUW! Tänk va dom har rullat i och typ aldrig blivit tvättade, Ryser av bara tanken. Och sen vissa katters ögon, Såå otroligt läskiga!
Finns otroooligt få katter som jag klarar av!

Fötter är ju oxå blande e äckligaste. De går inte ens beskriva hur äckligt det är... 

Alla sortes av flugor.. Seriöst bland det äckligaste som finns, Man får aldrig vara ifred från dom bara surraren upp i anskiktet och om man har tur så åkr dom inte in i munnen för att tungkyssas...... Nej usch på dessa äkliga flugfän!!

Jag hatar att jag älskar glass , Försöker dock att hålla mig undan från allt sånt och det kan gå veckor utan de, sen bah OMG GLAAAAAAAASS... INTE OK NÅGONSTANS.. ONYTTIGT...
 
Förlora det är inte min grej det! Typ, i löpning 60m, typ detta vi gjorde på Öland med att stapla stenar (tur att jag vann dååå Mohahah) minigolf... Nej men allt typ.. Blir typp bitter och sur, och märker jag att jag är påväg att förlora så ger jag upp...
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: