2013-08-25
11:33:21

Nemen hejsan bloggen
haha, hej!!
känner att jag inte har bloggat alls dom senaste dagarna men har inte direkt haft något att blogga om, och sen har jag gjort lite annant så blogga har väll inte vart prioett lixom, Men nu ska jag byta om och gå till stallet och rida ut som vanligt! Imorgon efter skolan blir det dock dressyr i pd'n och sen någon mer dag i veckan för på lördag, eller om det var söndag,(?haha) så ska vi till Borås och tävla div3 dressyren och jag är med i laget så nu ska solei vara framme ;)

Nu ska jag i alla fall drajja te stalle! och efter det när jag kommer hem så ska leg fixa iordning lite på mitt rum och sedan ut och springa, och om jag hinner kanske måla lite på mina byråer! :)

hade najs, fågelbajs!



Roger Yvest Bost så galet awesome <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: