2013-08-02
23:55:56

Men hålla och godnatt
ligger i sängen nu och känner att ögonen snart slår igen på tänkte att jag bara skulle göra ett litet inlägg om kvällen! Vad har vi gjort? Jo, chillat, ätit glass och fiskat vid bryggan! Fick faktiskt två fiskar en kunde man dock inte äta men stor var den, så vi slängde tillbaks den, och sen fick jag en makrill! :)
Imon går vi upp lite tidigare och åker ut med båten och fiskar lite till, dock ska det blåsa en del imon så vi får se hur vi gör!!

Haha det är faktiska riktigt kul o fiska när man får näpp och det går som man vill, även om jag ligger på andra plats vi våran tävling på fyra fiskar och sebbe och Fredrik ligger först på fem! Men ähh jag tar ikapp imon! ;) haha!!

ahja nu ska jag sova då, puss, god natt, haiiiiij ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: