2013-08-01
23:29:28

Ligger i sängen
Ska försöka sova nu! Imorgon skall vi ut och fiska med båten och jag hoppas jag har lite mera tur än vad jag hade nu på kvällskvisten när vi var nere och fiskade, det var jag min bror, min kusin, hans pappa och någon random gubbe. Sebbe fick en stor fisk, Fredrik min kusin fick två, hans pappa fick 1 eller 2 och den randoma gubben fick 4.... Och jag fick inte en ändå j*vla fisk!
Men imon skulle vi ut och diska igen vid typ 11 eller något, så hoppas på lite bättre tur dåååå! ;)

nu ska jag i alla fall sova, pusss och god natt :)



den goda men otroligt stora räkmackan jag åt förut, orkade dock inte äta upp hela, är lixom inte så stor i maten! ;) Men god var denoch natt blev jag på typ halva haha!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: