2013-08-17
00:06:00

Jahaa
Jag hann inte göra något denna kväll. INte städa, inte blogga, inte springa.. Nä inget. Vi kom hem typ kavrt i 7 och då åt jag och sedan kollade jag på Tv med mamma och pappa. Och nu litter jag här och ska försöka sammanfatta dagen!

Jag gick upp till stallet och tog in Soeli för att hennes benoch hovar skulle torka och grejer. Och då får jag reda på att stackars Lady har fått en senskada så ska ha Boxvila i minst 3 månader.. Så tråkigt verkligen! Hon står i stallet och ser ledsen ut! :(
Gick i alla fall hem och kollade lite TV efter det och så körde pappa upp mig till stallet så fickade jag med Solei och så blev Hanna lite sen så jag tränade lite med att ha Zlatan lös i stallet utan att springa iväg och med dom andra hundarna osså, utan att hon fick vara i stallet fritt ossååå! Men Mamma kom och straxdär på kom Hanna och vi diskuterade lite grejer som ni kommer att få reda på så småningom! :/


Nu ska jag i alla fall sova för imon så åker jag, mamma o pappa till Alingsås för att kopiera en nyckel till mitt skåp i skolan för jag har ju lyckats tappa bort den.. Bra Jennifer, Rikitgt bra!
Och så ska vi minska mina klockor som jag fick idag, Dom var änna väldigt stora på mina handleder.. Så det är väll det vi ska göra, vet inte om mamma och pappa skulle göra något oxå?
Ska försöka få med pappa in och kolla efter inne skor oxå, hehe!! ;)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: