2013-08-12
19:05:26

Hej jag har blivit duktig.
Jag har verkligen börjat ta tag i livet och motionera ordentligt nu. Eller ja, Lite mera kanske man ska säga! HAHA
 
Springer typ miiinst varannan dag och idag var jag och Petter ute på en morgonpromenad i 2 timmar och 15 min. Så den va go. Dock lurade han mig totalt för han bah, men den tar inte mer än 1 timma den rundan. NEJNEJ..
Men det var kul och härligt att röra på sig, Sen träffade vi även Lotta Engberg på en väg.. Hon var ute med sina hundar!!! Haha ;)
Men i alla fall så imon skulle vi oxå gå en morgonpromenad, vet dock inte rikigt var vi ska gå men vi är lite sugna på att gå in till Alingsås och åka bussen hem, Eller åka bussen in och gå hem. Men vet inte riktigt om vi skulle göra det. Vi får se helt enkelt! Funderar även på att springa en kort sväng på kvällen imon efter att jag ridit. 
 

Jag orkar inte skriva ett utförligt inlägg om hur det gick på program träningen men kan skriva lite kort här och nu i alla fall! :)
Jag kan säga att jag tycker att hon var väldigt pigg och framåt för att vara Solei. Och det ver till och med så att jag fick bromsa när jag svängde för annrs välte hon bara in eller att vi flöt ut.. Så det var väll iof lite possitivt. ;)
Sen var det lite småmissar men bara från mitt håll så det är bara för mig att tänka på dem grejerna som hon sa. Typ att hon inte gå liiite högerställd hela tiden. Att jag jag tar ett skrittsteg innan halten så att den inte blir så plöttslig, osv. Ja det fanns några saker! 
HOPPAS bara att Solei är så framåt på Tävlingen oxå!!!


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: