2013-08-31
00:17:58

Gråbo imorgon!
Imorgon åker jag till Gråbo ensväng för att försöka fota litegranna på deras Lokala tävling som dom ska ha!
Dock så blir jag där en liten stund bara då Mamma och Pappa ska in till Göteborg i några timmar. Men jag måste upp till Solei och fixka henne med så jag kan inte vara där hela dagen heller. ;)

Solei ska duschas, knoppas, och ställas in imorgon för på Söndag åker vi till Borås och trallar runt ett dressyr program i världens fart.. Hahha (OM ÄNDÅÅÅ </3)

Nu ska jag sova, för jag ska upp vid 8... Ingen sovmorgon denna helgen heller. OCh inte lär jag få sovmorgon nästa helg heller för då ska vi bo hos mormor och morar hela helgen, Åka till Ullared tidigt, Och sen ska vi till ett stället till troligen som ni kommer att få veta lite senare... hehe <3
Men pusshej och god naaatt!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: