2013-08-07
23:06:14

BÄSTA RIDPASSET PÅ LÄNGE
Seriöst... Shit! Jag tror allvarligt talat jag aldrig haft ett så bra dressyr pass på Solei..

Idag... Waaaaaaaaaaaah <3
Seriöst, svävar typ... Okej för vissa kanske det inte hade vart något bra pass, men för mig kändes det så bra för hon var verklligen framme för skänkeln och gjorde det jag ville, hon segade inte ihop en enda gång och gick i en stadig form hela tiden utom lite i galopp fattningen och i avaktningen, men det var inte så att hon kastade upp huvet utan bara tog fram det lite..Men Ja allt kändes riktigt bra ändå!!
Red först endel temopvexlingar i skritt, trav, o galopp sedan lite skänkelvikningar innan jag red igenom programmet 2 gånger.
Och programmet... HAHA förtsa gången jag red upp så red jag åt fel håll.. Så det började bra kände jag.. Haha! Men i alla fall. Började ju såklart om och det gick gaaalet bra. Asså ja, jag har inte mer att säga om det. 
Jag hoppas, Hooooooppas att solei skulle kunna vara så framåt och fin när jag ska träna med Div3 dressyren på Lördag för Pia och på tävlingarna... Men det är väll nästintill omöjligt! Och det är lite tråkigt att hon blir så lam när man kommer ut för hemma är hon en riktigt gudinna! ;)

Sen är det ju galet kul när man får kommentarer om att det ser bra ut och att Solei ser väldigt pigg och framåt ut och jobbar på bra, man blir ju lixom väääldigt glad när man får höra det! :)))




 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: