2013-08-11
01:54:24

Aj som fan
Klockan är snart 2 på natten och jag kan inte sova, jag har någonting i mitt öga som skaver utav bara h-vete, och så fort jag lägger mig ner och blinkar till en gång börjar det skava så det gör så galet ont att jag typ gråter.....
Så nu sitter jag i sängen för då skaver det inte lika mycket, så det får väll bli en sittande natt sömn!
Asså detta är de värsta jag vart med om typ, okej att man får grejer i ögonen men detta har suttit sen i morse!! gahhhh!

ah helt svullen runt ögat oxå så ser helt mongo ut! verkligen kul dehär!!

ja, jag hade inget att göra så bloggen blev bra att skriva lite i för den här vart ganska dö, jag berättar imon hur programträningen gick! Men jag kan säga att jag fick bromsa för att det gick för fort i svängarna!! hahah inte så som de brukar va!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: