2013-04-24
22:14:42

Yeees, Tjaaah
Ni kanske fattar varför jag inte bloggat. Jag har lixom haft fett kul med brudarna på HS idag så dår är jag inte så osocial och bah, Öhh vänta jag ska bara blogga lite... o.O Nej skulle inte tro detta.

I alla fall så Blev det inte så mycket grejer handlade idag. Det blev 3 lite "större" saker bara
Typ en HV-polo väska som jag ska ha till skolan. En KL tröja, Och ett regntäcke till Solei.
Får shoppa lite mera på Fredag, Blandannat hjälmen, ett schabrak och lite sånt där! Jag kan säga att jag redan längtar galet mycket till Fredag redan och det känns inte speciellt kul att gå till skolan imon när man vet att dom hoppar runt inne i Scandinavium och jag sitter i skolan och skriver ett nationellt prov i 3 timmar.. LOVE LIFE. Men jag får helt enkelt stå ut och vänta in fredag! :))))

Det var kul att det gick såpass bra för dom flesta svenskar idag och vi va ganska sjövilda med våran flagga och vårat skrikande! HAHA. Om ni som var där undrar vem den enda som gapade när Geir kom i så var det jag! :') Tihihih love him <33

 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: