2013-04-05
19:32:39

Tvättad, nyfriserad och fiin!
 
Solei fick en riktig genomgång idag, Spaya skimmel spray på halsen och gnugga som skjutton och den blev så ren även manen spraya och gnuggade jag så den blev riktigt vit. Den sprayen ver det bästa köpet jag gjort!!
Sprayade även benen dock blev dom inte så rena då jag inte vågade duscha dom själv då det var rena självmords försöket att tvätta svansen.. Haha nej kanske inte så farligt men hon varnade lite med benet och stod och sparka lite. Så vågade inte riktgt vara vid benen. Men svansen blev kanon ren och helt kritvit så jag hoppas att den förtfarande är vit imon!!
Klippte man och svans så hon inte såg ut som en övergiven skogsmulle. Haha!

Kände verkligen att hon behövde detta, Hon ver så äckligt smutsig asså. Så är det ju inte så kul att komma med en smutsig häst på träning... Hehe så inte min stil. Rent och välborstat ska det vara! ;)


 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: