2013-04-14
22:34:05

Träningen
Gick otroligt bra. Tränade på det jag verkligen måste träna på. Att få henne att lyssna framåt och verkligen galoppera på. Och när jag fick henne till att göra det så blev hon som en helt annan ponny och det var verkligen så kul att känna för allt kändes så mycket enklare och hon hoppade så mycket bättre!
Hoppade en lite bana några gånger och det låg väll på tyyp, 90-95 kanske. Och det kändes kanon. Hittade avsånden bättre när hon hade det framåtläget oxå. I slutet så kom jag på ett räcke ur sväng som låg på 110 (typ, tror jag det var) Och Jag blev rätt förvånad när Solei tog tag i sakerna själv och hoppade helt perfekt. Jag hängde knappt med men ändå kändes det som att hon bara sväva över ett 80 hinder. *.*
Ja, jag kan säga att jag är riktigt nöjd över träningen och det gick kanon. Love my pony <3

Imon så är det fullt ös igen. Ingen rast ingen ro... Konditon står på schemat, Tråkigt men det måste göras! Sen på tisdag få hon en välförtjänt vilodag! :)
 
Fler bilder kommer imon! :)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: