2013-04-11
22:48:05

Sjukt trött
Är sjukt trött nu så ska strax hoppa ner i min gosiga säng och somna till musik (underbart)!!

Solei gick kanon bra idag. Jag ökade på minutrarna så det blev ca 7 minuter x3 i stället för 5 x3. Och hon kämpade på som vanligt, Lite tjurigare var hon när jag sa till henne när hon försööökte smita undan och bryta av. Men hon bröt aldrig av och hon fortsatte att kämpa så då blir det massor med berömmm <3
Red igenom Lc:1 som uppvärming typ. Och shit va fin hon var, vill tävla någon dressyr oxå snart. Måste dock dressyr träna någon gång innan dess... Haha! ska i alla fall troligen vara med i Div3 dressyren i höst så det blir kuul!

Ahja, nu ska jag sova, imon är det Fredag och veckan är REDAN slut. Fett skönt men tiden går galet fort. Snart har vi gått ut ettan och det käns som att det var typ 1 månad sedan vi började... Gah, Galet vad tiden rusar iväg. Det gör dock inte mig något för snart är det sommar och sommarlooooooov♥
 
 
Ha det najs, fågelbajs



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: