2013-04-30
10:13:58

sitter och glor på folket
Har just nu idrott dock så är jag fortfarande väldigt förkyld så jag får helt enkelt sitta och titta! :( Inte så kul att inte kunna var med efter som att jag Tycker det är ganska kul med idrott..... :(

ahja, i alla fall slutar vi inte jätte sent idag vilket är bra efter som att jag ska rida, ska bar rida ut idag med efter som att jag ska hopp träna för Charlotte imon! Känner att jag behöver en träning innan nästa Gota som går den 11maj, dagen efter jag fyllt år! ;)
Är inte med i laget den omgången för att vi är så många och har rätt många reserver och det är klart att dom oxå ska få vara med! Så jag kommer bara hoppa individuellt fast hoppas bara lagklassen denna gången oxå, så får jag se hur jag gör till sista där jag antar att jag får vara med i laget! :)

ahja, vi hörs!
PUSSHAJ





bild från igår när jag red! haha lite fräck himmel ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: