2013-04-06
18:08:51

Sitter i sängen och chillar på livet.
Träningen gick bra. Solei skötte sig prima, hon var mycket piggare idag om man jämför med vad hon har vait de andra gångerna vi vart iväg och hoppat. Så det kändes skönt!
Hoppade en liten låg bana i början typ 50-60 höjd, den höjden jag vill hoppa egentligen... Haha.. Nej men hoppade en hel bana på de, med omhoppning. Så i omhoppningen så tänkte jag att jag ville testa hur snavt hon kunde gå, och ja, Snavt gick det men dem vägarna kan jag inte ta när det blir högre.. (TRODDE JAG) i alla fall så gick den rundan bra och sedan fick jag ju hoppa den höjden jag skulle hoppa 85. Fast hindrerna låg på typ 90-95.. Jag var typ rädd.. Inte kul med höga o breda oxrar.. :(
Men i alla fall så gick den rundan oxå väldigt bra dock TROR jag hon rev sista i grunden, men är inte säker, kom lite nära på vissa hinder men det var okej ändå lixom. Omhoppninen så tesade jag en av svängarna jag gjode på den låga höjden och den blev bra och hon hoppade kanon. Fast den ena vägen ville jag inte ta så tog runt då. Fick ändå testa den svängen jag inte vågade ta efter men då stannade hon. Hade lite lite fart så det hade nog kunat gått men jag tog runt och kom bra på de istället för att försöka igen!
Men jag måste våg sväng och ta lite risker i omhoppningen om jag vill bli placerad för hon är ju inte speciellt snabb. Men svänga kan hon så jag ska inte hindra henne ifrån det ;)


Jag är nöjd och taggad för Gota nu. Ska dock bara hoppa Lag klassen först omgången då hon fortfarande inte har bra konditon. Men den jobbas ju på såklart så att bara hoppa en klass kännss bättre för både min, soleis, och lagets skull! :D
 
/Chalalalalala, Glad tjäj

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: