2013-04-25
09:50:41

Klar med Natonella
Dom hade satt ut typ 3 timmar för att vi skulle hinna skriva. Man skulle skriva mellan 300-600 ord typ. och jag skrev ca 500 på 50 min sedan var jag nöjd och klar. Det varflera som blev klara så tidigt. Förstod inte riktigt varför vi hade så mycket tid egentligen. Men jaja.
Nu så sitter jag och Jenny i Bibeloteket. Dock e jenny på Toa och jag snodde hennes dator för att blogga lite. Så när hon kommer tillbaks så ska vi titta på hoppningarna från Scandi som går Live och det börjar om typ 10 min. ;) Det är najs bajs att det går Live så vi efterblivna som inte är där idag kan titta ändååå! :D haha

 
Slutar 10 över 2 idag, dock har vi väldigt mycket håltimmar och skit idag så vi ska kolla med lärarna om vi kan flytta fram lektionerna lite granna ;) Solei Vilar idag med. Eller så går jag lite med henne. Efter som att jag typ inte har haft tid åt henne denna veckan vilket inte känns så bra. Men i alla fall så kan hon få vila hela veckan. Fast kanske att jag rider på Lördag. Men skit i det nu! Solei är bäst och jag ska pussa massor på henne idag!! :D
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: