2013-04-20
22:40:07

KLAAAAR
Nu är äntligen allt färdigt och jag kan äntligen slappna av. Iof ska jag typ lägga mig nu för jag ska upp kvart i 6 imon.
Solei står i boxen, knoppad och halvt duchad. Fick hjälp av Jill att hålla henne och det var väldigt bra och snällt för annars hade jag inte kunna ducha bakbenen och svansen för hon bara snurra när jag skulle testa själv.. Men som sagt Jill höll och hon blev ren! :) Knoppade och som förra gången, Dom ser ut som köttbullar! Haha, hennes man är ju så tjock så ja, Dem blir lite knubbiga!!

Nu ska jag i alla fall lägga min i sängen och käka liiiite godis, Så egentligen ha med de imon... Ska kolla ett avsnitt av Vintergatan... Haha jag och gamla barn "serier", Gahh Älskar dom <3


Hon blev så vit att hon glänser... Haha noot! När jag kom till stallet så var det tjockt med lera på halsen och långt in under täcket på bakbanen så jag är glad att hon ens blev hyfsat ren!! XD
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: