2013-04-13
13:25:15

Kände att jag bloggade mycket igår?
Nej, Men jag var sjukt trött hela dagen och trött på vädret och sånt där. Så jag orkade helt enkelt inte blogga, Men så är det ibland!

Jag har precis vart ute och hjälpt mamma och pappa i trädgården så nu har jag tjänat lite pengar till HorseShow så det var ju gööött! :D Nu sitter jag och käkar lite vattenmelon och jordgubbar och tittar på lite klänningar, vill ha en som jag kan ha när min bror tar studenten och en till min avslutning, men det är ju skitsvåårt!!! haha ;)
Om en stund ska jag till stallet och rida ut min prinsessa som förövrigt fick vila igår för att det var sånt äckelväder. så jag tog in henne och så fick hon stå inne på lösdriften och mysa i halmen med lite gott hö <3


PussHaaj

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: