2013-04-11
12:36:31

Jag e rätt snabb ändå!
Fick springa som ett as till Bussen idag. Gick 28 hemmifrån och bussen går 28 fårn hållplatsen innan min. Så sprang ner på typ 20 sek. och den vägen brukar ta 3 min att gå.  Haha genar öven en stor gräsmatta typ så ser jag bussen komma och jag springen ännu fortare, som tur var så stod det en gubbe på hållplatsen så jag hann med den. 
Dagen hitintills har vart sjukt seg måste jag säga... :( HAr fetaste håltimmen nu och sen har vi en lektion till som är Egnelska.. Sen så slutar vi och då funderar jag på att åka in till Alångsås med Jenny och fixa en grej. Vet dock inte riktigt än för måste ju rida oxå, Iof slutar vi rätt tidigt så jag borde hinna båda grejerna.! ;)
Ahja det återstår att se hur jag göööööör! 


HAHAHAHA så kul, standard när man gått av tåget typ... :(
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: