2013-04-10
22:43:07

Hej jag har en galen ponny <3
Haha Solei idag asså.... Först ville hon inte gå in.. Fattar inte vad problemet är, men fick i alla fall in henne! Hara med ett spö så jag örsökte köra en Tobbe Larsson. Och efter lite sparkar och sånt så gick det tillslut och hon fick massor med beröm när hon kom ut! 
Sen när jag skulle rida så vär hon över allt och ingenstans...
Det var ju ett tag sedan jag red ut ordentligt nu. Och lite bättre kondis har hon fått. För där jag galopperade brukar jag galoppera och innan så har hon blivit skit trött på den biten men nu så tog hon bettet och sprang full fart och jag finck inte stopp i från början men när jag väl fick stopp var hon inte ens halv trött. Sen lite hux flux så kunde hon bah hoppa till och dra iväg.. Man bah Jaoo.. Chilla på livet!
Men det är bra och kul att hon har mera energi. Så jag hoppas att det är kvar på banan sen! :)

Imon skulle jag egentligen hoppat men det blir inte så, så jag konditionstränar i stället så får jag försöka skutta lite i helgen på något sätt! :)

Jaja, God natt och sov så gott! :)
 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: