2013-04-18
22:09:50

Förlåt
Säger som vanligt förlåt för att jag inte bloggar! Men jag orkar helt enkelt inte hela tiden. I alla fall så gick det nationella helt okej, bag gjorde det jag klarade det utan att avlida! Dock skulle det vara minst 3 minuter och mitt blev 2,57min så det var ju ganska segt men fick så klart godkännt ändå. Men lite segt efter som att det blivit typ 4 min när jag tränat! Men var väll nervös och pratade för fort! Men men nu är det över och jag är fett glad över det!

Solei var en ängel idag! Älskar henne så, man undrar dagarna som igår, va är det jag håller på med ska jag verkligen rida, ska jag verkligen ha denna hästen osvosv, men dagar som denna visar hon att det är så här det ska vara, Solei och jag!! <3 Älskade ponnyskrutta!!

nu ska jag sova, imon blir det slappis dag i skolan! Funderar seriöst på att gå i mjukisbyxor, hade vart otroligt gott!
Solei ska ridas ut en lugn tur barbacka:)
GOD NATT, PUSS HEJ <3



Jag tycker btw att grimmam passar bra på min galna, nyfikna, puss glada, kelgoa ponny <3






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: