2013-04-28
22:30:00

Dagen vart helt galen och jag kan dö lycklig!!

Shit va amazing det var att sitta och titta på finalen. Det har varit så ballt allt ihopa. 
Först så shoppade jag det sista jag skulle ha inne på Mässan sedan gick vi upp till arenan och där inne gick alla ryttarna banan och så gick Roffe förbi och då ropade vi på han och han vinkade....!!! MAJGAAAAAAD. Jag och Örn blev typ helt hyper... Hehe så ball, Nu kan man lixom dö lycklig!! Och inte bara det, Jens såg att vi höll på med sverige flaggan så han bah vinkade lite spontant till oss oxå så det var ju as kul det med!!! :DDD

I alla fall, Försa rundan var inte jätte kul om jag ska vara ärlig. Alla rev ju något hinder och banan var ju riktigt svår. Men i alla fall så gick det såpass bra för 3 av avenskarna som då hoppade andra rundan som var riktigt spännande och rolig att se på! Jens rev ett. Henke rev sista och alla trodde han hade klarat de men bommen åkte, Stor besvikelse men rundan var så himla grym ändå! Han rider så otroligt bra!
Sen var Roffe. Tror aldrig jag vart så nervös för någon annan ryttare. Tror inte ens jag vart så nervös för mig själv. Men han gick in och hela arenan höll andan och det var helt knäpptyst. Och jag gick in och NOLLADE dock fick han ett tidsfel men ändå. Jävlar va vi skrek och alla bah ställde sig upp och vi vifta som galningar med flaggan och ja, Herre, Örnen började typ gråta och blev helt till sig och ja. Stämningen blev helt AMAZING! ♥

Roffe kom 6 tillslut på 13 fel
Henke kom 8 tror jag de va
Och Jens 12:a
Malin 20 plats

Fett grymt att alla svenskar ens kom till Finalen och kom topp 20 av 39 startande! Galet grymma är svenskarna!
 
..................................................................................................................................................
 Dagens Inköp

Flug/fästing spray
Hästgodis
Tyglar
Spö
Hink
Strumpor
+ en HV-polo väska till Mammiie! :D


 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: