2013-04-21
21:55:00

Cha Cha Bloggen
Lalalallaallal.. Är både glad och sur... Jag är superglad över dagen såklart. Så sjukt j*vla glad att jag har Solei <3
Sen så är det pedagogisk Förmiddag imon i skolan så jag kommer att få min första sovmogon denna terminen. Helt Amazing, Börjar lixom inte för än 11.35 och jag behöver inte gå upp för än 9! Göttmos lixom!
Sedan är jag glad för att det är Horse show om typ 3 dagar, Vem är lixom inte taggad på de?.. 

Det dåliga som jag är sur över är att jag typ börjar bli sjuk... Och det går inte för sig. Ska det komma får det vänta en vecka. Har ju lixom 2 nationella och horse show denna veckan. 
Jag har svinont i halsen och täppt i näsan, lite ont i huvvet.. Pallar inte asså.. Haha :(((

Jaja, Nu ska jag kolla på något roligt på datan, Njuta av att ställa klockan på 9 och sedan försöka sova.. Ska bara ladda upp filmen från dagens hoppning här innan jag lägger mig! :)))

Puss HAJ
 
♥Finaste, bästaste, grymmaste, underbaraste bruden!♥




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: