2012-09-04
22:12:34

Trött
Nu är jag trött efter en ganska hård dag i skolan. Första gången vi fått göra mycket och skriva mycket osv. Dock kom jag inte riktigt igång med en sak så jag han inte färdigt så jag ska göra klart den till på torsdag. Så jag gör den imon när jag kommer hem från ridprofilen på kvällen!
 Och just de precis. Imon så ska vi ha 1:ornas dag så först på morgonen 9-11 så ska man göra den inriktingen man tror man kommer välja i 2:an. Och jag ärsom de ser ut i dagsläget 100% säker på att jag ska ta rid inriktiningen. Så imorgon då ska jag och folket i min klass som ska gå den inriktningen då vara på Gråbo kl 9 på morgonen och då ska vi fixa hästarna och rida (HOPPAS JAG FÅR BOSSE, HAHA)

Efter de vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi ska tillbaks till skolan och duscha och såntdär. Och sedan ska vi göra något, men kommer inte ihåg va de va förnågot!!
sen på kvällen då är de ridprofilen som jag inte kan vara med på denna gången då de är i våthult och jag ska inte ha med A denna gången. Så jag får åka dit ändå och kolla lite för att inte få frånvaro. Men som alltid så lär man sig på marken oxå!!


Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med allt imon!! :)
God natt alla GOA <3
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: