2012-09-29
18:56:11

Resultat
LD+5 - Gick in och var så sjukt nervös, men när jag fattade galopp och satte fart så släppte de och hon hoppade fiint så när jag kom till omhoppningen så kände jag att hon va så fin så jag satsade lite och de va bara 2 nollor och de var typ 3-4 efter mig. Och ja, de ledde till vinst. Haha Helt otroligt, De trodde jag inte!
Haha när dom skulle sätta på rosetten på henne så frågade hon om hon kunde ha rosseten på tränset, och jag bah: Ehh jag vet inte haha men jag tror de.
Hon bah, VAH vet du inte? På den vinnarponnyn ;D 

haha Men de gick ju bra!

LC - Hoppade ssuper fint. Men när jag kom till 4:an så var de en ganska svår sväng från utgången och de var många som vägrade ut sig där. Men kom dit och jag såg inget avstånd så hon stannade så vände jag om och kom igen så fick jag ett stopp till, men sedan hoppade hon och sedan hoppade hon fint hela banan Så jag var JÄTTE nöjd ändå!
Och hon va pigg och glad. Och ja jag tycker att de gick jätte bra, Stoppen räkner jag inte ens med typ. Vi kom runt och de var målet och sen att de gick så bra i första klassen var till förvånging ;D

12 fel varav 4 tidsfel

Så supernöjd! Nästa helg åker vi till mark och hoppar samma klasser, Så då är de bara att nolla :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: