2012-09-28
22:47:00

Press..
"Jennifer Ekberg på Legands Anastasia"
Jag är redan nervös inför imon. Hoppas allt går som planerat!

Jag känner att jag kommer känna ganska stor press på mig imorgon då många vet vem ponnyn är och vissa vill att de ska gå dåligt för mig.. Folk som inte kan glädlas åt andra. Och sen folk som inte tror på mig eller ponnyn. De är då jag vill visa dom.. Men saken är att jag vet inte om jag kan de, jag ska göra mitt absolut bästa men ponnyn är svår och har sin egna vilja och den kan bli svår att knäcka om hon är på sånt humör. Jag ska göra mitt bästa och jag kommer inte bli ledsen om jag skulle vägra ut mig för detta är fösta tävlingen och jag ska känna på henne.. Men jag kan nästan lova till 100% att jag kommer bli ledsen över att dom som tittar på mig, speciellt dom som vet vem hästen är eller vet vam jag är kommer att prata.. 
Jag blir arg och förbannad när de inte går bra vilket jag troligtvis inte kommer bli i de läget. men folket som jag känner och dom känner mig som jag VET sitter på läktan tummarna knutna i näven för att dom vill att de ska gå dåligt för mig... De är dom jag vill vrida nacken av.

Men även dom som känner ponnyn då vet att hon är duktig och jag vill ju så klart prestera..

Men men... Jag ska rida för att få 2 felfria rundor, sen hur de slutar de märker vi alla imon! 
Puss puss på er alla och jag ska försöka sudda ut dom personer som jag inte vill ha att göra med imon!
 
Peace and love, Thanks<3
God natt 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: