2012-09-05
18:15:00

Lite om mig!
De har kommit en del nya läsare hit tror jag så jag kan ju ta och berätta lite kort om mig!

Jag heter då Jennifer Ekberg, jag är 16 år och bor en bit utanför Alingsås! Jag går i 1:a på Lerums gymnasium och där går jag ridprofielen. Mitt största intresse är då hästar! Jag har ridit i ca 8 år, men ALDRIG haft en egen häst vilket jag inte vill ha än heller! Jag har "Bara" haft ponnysar på foder och hjälpt andra med deras hästar så jag har ridit sjukt mycket olika typer. Men dom jag gillar mest är Pigga och lite halv galna ;)

Jag tycker även om att fota hästar, så jag åker gärna på ponnytävlingar och fotar!!

Just nu har jag en c-ponny på 11 år som jag ska rida til försäljning och försöka tacklas med hennes humör!!

JAG är Glad och och sprallig och skrattar jämt åt allt, jag har nog lätt den sjukast humorn!!! xD haha
Dock kan jag vara väldigt blyg mor såna jag inte känner så väl. Men med mina kompisar kan jag gå loss som bara den, Haha!

Jag har även en liten hundvalp på ett halv år som som ligger här brevid mig och sover när jag skriver detta! Jag fick hnm när jag fyllde 16! Jag har även 2 små tuffsiga kaniner som får mat och vatten och lever livet på dagarna, käkar på de långa gräset!Haha ;)
 




 
 Vill ni veta något mer så är de bra att fråga så ska jag försöka svara så bra jag kan ;)
 
 

Kommentarer:
#1: Emmy

Näääämen guuuuud va roooooligt

2012-09-06 @ 06:57:35

Så du rider Belindas gamla ponny? :D

Svar: Jaaaapp, Eller de ÄR belindas, jag rider henne till försäljning bara :))
Jennifer Ekberg

2012-09-06 @ 14:04:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: