2012-09-06
15:20:03

Kallt
Oh jesus va kallt de var i morse typ 6 grader när jag gick hemifrån, Så vantar på!
De är fortfarande kallt men inte så farligt 15 grader ca.. Jag vill att de ska bli vinter nu faktiskt! 


Slutade så jag var hemma en timma tidigare och då gjorde ja mig en fruktsallad och tog lite kräm. Just nu så tittar jag på lite tv men ska aldeles strax byta om och åka till stallet. Åker typ kvart i 4 så är jag uppe en kvart senare och då tar jag in henne så får jag ju gå upp med henne litte stallet och där fixar jag och grejar med henne! KL 20 över 5 så kommer Emmy och möter mig så skrittar vi ner till Ingareds pd'n  och börjar plocka fram hinder och så, så kommer Lundénarna ner oxå! :)
Riktigt taggad på att rida så hoppas alla skor och allt är som de ska :)

Nu är de dax att byta om, Blir lila och svart Outfit idag!! :D

Hörs sen :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: