2012-09-06
21:50:48

Im in love <3
Asså Anastasia i mitt <3

Började dock inte så bra. Jag hade ett Kedie pannband så när jag hoppat upp och gick ut från stallet och hon nicka till med huvet så lät de typoch hon började ruska på huvet och kasta med de och sedan stegrade hon. så jag hoppade av och skulle försöka få in henne i stallet för att få av tränet för att se vad de va. Hepp, då ville hon inte gå dit så hon stegrade och hade sig. Tillslut lugnade hon sig men fick inte in henne i stallet så jag fick gå ner mot vägen där emmy väntade så fick hon följa med upp i stallet så då gick de. Så fick bytt panband och hon blev normal igen!

Vi skrittade bort och började rida lite. Mamma mia vilken dressyr ponny Haha. Super fin! Sedan började de regna och jag tror inte hon tyckte om de så mycket, Så hon blev lite orolig med huvet och så gick och slängde lite på de.
Men efter att tag så började vi skutta lite och hon stannad först en gång på en grind, men kände att de va mitt fel oxå för jag va inte på henne och jag viste inte riktigt hur jag skulle göra. Men kom igen och hon hoppade!
Vi hade lite travbommar och galoppbommar lite upphöjt osv. Gick bra men hon tyckte de va lite jobbigt så jag gjortde inte den "svåraste" Då jag kände att jag var nöjd med de och hon gjorde de bra! :)
Hoppade en pytte liten bana på 50 cm en gång och sedan så höjde vi 2 hinder till 80 och de gick kanon. Efter som att jag inte känner henne så väl och detta var första gången jag satt på henne så va hennes språng lite ovana men de gick jätte bra ändå tycker jag! Så för att vara första gången så är jag SÅÅ Nöjd :)
 
 
Måste fixa lite mera bilder!!
 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: