2012-09-23
17:30:35

Hopp o Skutt
Var nere i Ingareds pd'n idag och hoppade försista gången inför Östakulle nästa helg! Vilket gick kanon bra. Inga stopp och ändå hade vi en svart stor sån matta över ett hinder och ja, hon kollade knappt!
Hon var jätte pigg och stark och drog gärnet :D Hoppade först lite lägre, sedan höjde vi till typ 75-80 och då hoppade jag runt en liten bana med omhoppning vilket gick superbra. Hon är grym på att svänga och bara jag är på henne så hoppar hon galant! Sedan så höjde vi banan till 90 typ så JAG HAR HOPPAT TRIPPELBARR PÅ 90. Haha jag älskar trippelbarrar osv.. Hoppade runt banan och de kändes kanon!

Så nu är jag taggad för Östakulle och hoppas på att jag kommer runt 2 fina och felfria rundor och blir de placering på de så är de bara ett + :))

Filmer kommer :))

Kommentar:
#1: H

Det är ju dock bara två oxrar och två räcken med i filmen?

Svar: Nej. En oxer en trippel och 2 räcken!
Jennifer Ekberg

2012-09-23 @ 20:20:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: