2012-09-09
22:16:00

Hajen <3
Saknaden är ENORM!!
De går inte en endaste dag utan att jag tänker på dig! Du finns alltid i tankarna vad jag än gör! 
Du va de bästa som hänt mig!
När vi åkte ifrån dig den dagen på påsklovet så blev allt så tomt mitt hjärta gick i tusen bitar.. INGEN kommer att kunna pussla ihop mitt hjärta efter de!! Du kommer alltid att finnas hos mig. Allt vi gått igenom på inte ens ett år, Då kommer jag aldrig att glömma! Vi bevisade ponnymorsorna att de va vi, och jobbade vi bra ihop så gick ALLT vi sopade banan, De är´så synd att vi inte fick mer tid för vi hade kunnat gå långt tillsammans, de kan jag lova!

Vissa dagar önskar jag att jag aldrig skulle träffat dig bara för att slippa sakna dig så jävligt!! 
Usch nu trycker tårarna på igen... Hajeeen, De ända jag önskar just nu är att du ska vara MIN, bara min. Älskade, Älskade High Energy <3


vet att ni säkert tycker dessa inläggen är rätt tjötiga nu, Men de blir så på kvällarna när jag är trött och börjar tänka förmycket!! :(

versen som började vid 1,33 och sen resten av låten... de passade ganska bra faktiskt!!

GOD NATT!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: