2012-09-27
22:28:30

God natt
Nu ska jag gå och lagga mig, så nu blir de ett sånt standard GodNatt inlägg. Men de käns så konstig att sitta och blogga och sen bara lägga ner datan utan att säga god natt och berätta lite om morgondagen. Haha Så ni får överleva dessa lite halvtråkiga godnattinläggen!!

Börjar 10.10 imon men får åka 9 bussen hemmifrån. Så får sitta i skolan och vänta ett tag. Vi har bara 3 lektionen imon men ändå slutar vi inte för än 15.15... 
En idrotts lektion och antagligen ska vi orientera.. Vilket jag måste ta på allvar denna gången då vi på måndag har orienteringsdag och jag ska springa A banan (Den svåraste). Så jag ska ge allt den lilla tiden som vi ska göra de då jag kan läsa karta om jag anstränger mig! Så nu jävlar (Ja man får svära) ska jagge allt och få A i denna skit orienteringen så jag kan få A i idrott.. AAAAAAH

Men god natt hörs imon :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: