2012-09-08
12:07:26

Gårdagens ridpass
Först fick jag inte in henne, för de är på ett ställe som man måste gå för att komma över till andra delan av hagen och där är de så sjukt lerigt så där man man inte gå om man inte har Gummistövlar. Och de hade inte jag.. Och hästarna vägrade att komma... Men till slut kom dom i alla fall, Efter mycket prasslande och ropande!

Kände att jag inte va på de bästa humöret så jag red ut istället för att rida dressyr. så jag red ganska mycket på asfalt så fick sktitta en del då, Men hon jobbad på bra! sen om jag in på en grusväg så där travade jag och galopperade. Rejsade litegranna och jösses va kul hon tyckte de var ;) Haha
Efter de så skrittade jag tillbaks på asfalten och skrittade en längre väg tillbaks, där de finns en grus väg så där så galopperade vi igen!. Sedan kom vi till ingareds pd'n så där skulle jag trava av då de inte finns någon mer grusväg. Men de gick då inte så bra.. Hon va hel uppspelt. Men efter att tag så blev hon lugn och jätte fin så då skulle jag gå ut från PD'n och då börjar hon tackta på sidan osv, så då bromsar jag ju, Och då gör hon 2 mega feta luftsprång-.-''
så då fick hon gå in i pd'n igen och SKRITTA ut och då gick de bra! :) Skrittade sedan hem!!

Gulligast ponnyplutten!
Tror att jag rider ut idag med då de är träning imon! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: