2012-09-05
15:58:00

Bosse
Jag fick rida Bosse idag när vi va och red!!! Lika go som förra gången, Han är så himla duktig för att vara 5 år. Riktigt go motor är de i honom med! (och ni som inte vet, så är bosse fjording! ;))
Vi red dressyr för Pia, och vi skulle va petnoga att hästen skulle spåra. Och sen även sitsen! Jag fick mycket beröm för min sits och att Bosse gick bra!! :D

Tycker verkligen om BosseBus och hoppas på att jag får hnm näste vecka på ridprofilen! ;)

Snart ska jag äta, och sen kl 6 så ska jag vara på våthult och titta på folket när dom rider med ridprofilen! Efter som att jag inte har häst denna gången så får jag stå bevid och titta på. Men men! Kan ju troligtvis vara med dom andra gångerna de är på våthult så de är ju bra!

Nu ska jag göra någon outfit och sen äta!!
Så ha de fiiint så höst vi till kvällen ;)
 

BosseBus <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: