2012-09-10
22:29:00

Bästa!!
Denna päls/man/svans glansen är de BÄSTA jag använt(använder de dock bara till svansen och lite till manen, och i nödsituvationer(stav) i pälsen). Sprutar i de i svansen och de verkar med en gång, Sjukt grymt och jag e så nöjd med de!
Köpte de på Börjes under Gbg HS för 50kr, Och jag hoppas med hela mitt hjärta att dom har de näste år med!


Flaskan är stooor, jag har fortfarande Massor kvar.



Verkligen en FET HISS, Så jag tycker att alla ni som har skiten från hööks som inte funkar ska testa denna helt otroliga glansen! 
Rekomenderas starkt! Vet inte va jag skulle ta mig till om min typ försvann eller något liknande och jag inte skulle hitta den att köpa igen, Mitt liv skulle typ gå under! XD
Men som sagt Kolla Börjes om ni vill köpa! ;D

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: