2012-09-11
21:48:00

-Rubrik-
nu är de nog dax att sova  tror jag!
Imon börjar jag 20över 8, halv 9 någon gång.. Fr ändå ta samma tidiga buss så de spelar ingen roll! Vi ska starta något projekt imon, så ska vi även ha idrott där vi ska spela handboll. Nu ska jag visa mina handbolls skills :D haha, nej men de blir kul!
Imon har vi även ridprofilen på kvällen och då ska jag rida Bosse. Tror vi skulle ha några galoppbommar om jag inte hörde fel? Men ahja de återstår att se. Jag är glad bara jag får rida Bosse och de får jag! Haha Min grupp börjar dock kvart i 8 då lektions hästarnas sista lektion är slut då. Så vi kommer vara klara runt 9 i stallet och så.. så imon blir de inte uppdatering på topp kan jag säga redan nu! Dock har jag fixat videofyMe så de kommer upp lite videos, och sen har jag lärt mig att blogga från mobilen! Jag är så himlans duktig måste jag säga asså!

Sen har jag tappat mina hörlurar.... Så jag får panik. Måste hitta ett par till imon, Kan inte gå utan musik till och från skolan!! De går lixom bara inte.

Jaja, nu ska jag sova! NattiNatti så hörs vi imon :)<3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: