2012-10-20
21:58:18

Veckan utan godis
Haha joo de har faktiskt gått riiiktigt bra, över förväntan bara faktiskt! De ända jag har ätit på hela veckan är 2 små bitar marabou mjölkchoklad! DOCK har jag tuggat upp typ 2 tuggummi paket men de är ju myycket bättre än godis, så kör samma denna veckan som kommer INGET godis!!

Nu sitter jag dock med en godispåse som jag köpte förut för jag ska ha med den till Alingsås imon på tävlingen! Men de är okej att äta lite godis på helgerna, men inte varje dag! :)) Så nu kör ja, annars dör jag!! 

Puss puss nu ska jag lägga mig och sova, ska upp ganska tidigt imon men inte överdrivet efter som att de bra tar ca 20-30 min till A-sås. Så vi åker vid 8! Så behöver va i stallet 7 ca :)
Jappjapp, SeS 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: