2012-10-02
21:59:00

Tittaaaa
När jag vann i lördags så fick jag 100 kr pressentkort på en liten butk dom hade i en lastbil brevid ridhuset. Där dom inte hade jätte mycket kul men hittade en sån skimmel spray, vilket kan vara super bra nu på vintern när man inte kan tvätta dom så är de baraspruta på lite och gnugga på kissfläckarna, Jätte bra inför tävling och träning osv!

Den kostade dock 139:- Så Gulliga mamma la till 39 kr!! ;)haha 
Värt va de! Hon hade gula fläckar på halsen som jag inte fick bor så sprayad på lite och borstade då jag inte hade handduk att gnugga med, så blev inte bästa resultat men man märkte lite ;D

Sedan hade US en loppis i rudhuset med endel olika saker!! Fanns massor med schabrak. Och jag behöver lite slit och släng schabrak så jag köpte ett blått Exklusiv Hopp schabrak Som va nästan helt nytt Använt typ 2 gånger för 40KR OMG BILLIGT! Men när jag väl tagit de så märkte jag ju att de var ju as snyggt!! Haha så de får bli typ tränings schabrak!! Haha så gick de med den slit och släng planen!

Rosetten och placketten frå vara med för de var den ändå bilden både med Schabraket och sprayen på ;)
 
 

Kommentar:
#1: erika

vilken superfin blogg, kika gärna in på våran :D

Svar: Tack så mycket!!Eran blogg var med super fin :D
Jennifer Ekberg

2012-10-02 @ 22:10:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: