2012-10-18
22:15:05

Tar svaret på en fråga skriftligt här och nu
Vad har du för mål med Anastasia? :) 
 

Och de är faktiskt den frågan jag säller mig själv ganska ofta. ALLT beror ju på hur länge jag får ha henne och de vet jag ju inte efter som hon är till salu!

Men kortsiktiga mål är att komma runt LD+5 och LC felfritt och även stara någon LB felfritt. OM jag har henne ett halvår framåt så vill jag så gärna försöka Kvala GP ponnyn för hon är otoligt fin, bra takt och bra tempo osv. och jag måste säga att jag sitter ganska fint i alla fall så då är de kul att få protokoll. Så de är de stora målet med hoppningen just nu.

Sen så vill jag väldigt gärna starta någon dressyr tävling för hon är riktigt fin men vi behöver jobba ihop oss lite mera i dressyren så fram åt våren om jag har kvar henne vill jag åka på någon lokal tävling men kan även bli tidigare beronede på hur de går.
 

Kommentar:
#1: Kajsa

Lycka till med dina mål! :D

Svar: Tack :D
Jennifer Ekberg

2012-10-20 @ 13:33:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: