2012-10-08
20:25:56

Stasia - Vila
Lilla A fick faktiskt vila idag då regnet verkligen ööste ner och hon gillar inte regn xD
Så när jag övningskört så körde pappa upp mig så jag tog in henne och gosade lite och spolade av dom leriga benen, Borstade och gosade lite till. Sedan släppte jag ut henne på lösdriften med lite gott hö att äta på. Så hon blev ganska nöjd! Inget regn och MAT, Haha då är hon nöjd den lille sessan <3

Älgjakten har ju börjat med, så jag kommer bara kunna rida på vägarna nu. Men jag hoppas att kunna galoppera osv, Får väll gå in i ingareds PD'n och trava och galoppera om de är så. att jag inte kommer in på några grus/Skogs vägar :( Men men får göra de bästa av situationen. PÅ MED REFLEXER och sen jeeeh ut på vägarna! 
 

Kommentar:
#1: Emelie

Sv: Supertack för tipset! :)
Ska fixa ny design tycker inte om min som jag har nu men jag är usel på att fixa nya :(

Frågor ajjemen de är jag bra på att fixa :) ska bli :)

2012-10-08 @ 20:29:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: