2012-10-03
22:40:50

skolfoto
Imon ska vi ha vanligt skolfoto och sedan även med ridprofilen och då ska vi ha tävlingskläder på oss... Haha Hjälm och hela rubbet. Dock har jag ingen kavaj så jag får ta en svart tröja eller något! 

De värsta är typ Att lilla A råkade knäa mig med framknät rätt över ögat när jag skulle linementa hennes ben förut, Så jag hoppas med hela mitt hjärta att jag inte har en fet blåtira imon för då vill jag inte ens va med på skolfotona...
Men troligt vis så kommer jag få de, då de gör ganska ont asså.. Åhhh Såhär, Dagen innan skolfoto och allt! Hade inte sagt så mycket om de vart någon annan dag. Men just idag såklart!

Nu ska jag sooova!! Är sket trött! Pusspuss
 
tror detta blir Outfiten för de vanliga skolfotot! ;)


 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: