2012-10-28
01:34:03

Rida
Imon/Idag - efter jag har sovit ska jag rida för första gången sen förra söndagen! Haha Hon kommer vara över allt och ingenstans! Men ska bara skritta och trava! Och sen på måndag ska jag även galoppera lite. 
Tisdag, Kankse rida till Simmenäs och rida dressyr!
Onsdag, lugn backträning
Torsdag, Rida till Simmenäs och rida markarbete med Emmy! :D
Fredag, Uteritt.
Lördag, Sandra träning :D

Denna veckan är de ju lov med så kommer ju kunna rida när de är ljust osv! Ska även ovningsköra gärnet denna veckan då jag bara har kört en gång och jag ska ha mitt körkort när jag fyller 18. Så nu jäklar! Så kommer antagligen ha en del att göra! Men ska ju såklart försöka blogga så mycket jag kan när jag är ledig och har den lilla extra tiden! ;)


Anmälde till CR på gråbo förut, den är om några veckor! Men ska bara hoppa 70-70 eller 70-80 för jag vill bara sluta året med att komma runt! De finns lixom inga mera tävlingar innan jul! Så efter jul så ska jag köra på igen och försöka hoppa LB och kunna va med på GP kvalet! Men vi får se hur långt vi kommer med den saken! ;) haha

 
God natt

Kommentar:
#1: Emmy

HHHAHA, du vet att jag & Clinton ska vara med och backträna va? Jag tror inte det kommer gå så lugnt asso ;)

2012-10-28 @ 21:21:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: