2012-10-22
20:16:32

Promenad :)
Promenerade upp till stallet med Zlatan alltså blev de ingen promenad med Stasia men tar den imon i stället. hon va ganska nöjd och ville inte gå in från hagen när jag kom heller så hon fic stå kvar så fixade jag allt först, så när jag mockade på lösdriften så kom hon upp och va nyfiken så när jag hade mockat klart fick hon komma in och då spolade jag av hennes fossingar så fick hon gå in på lösdriften och äta lite höö ;) Goss ponny! <3

Duktig jag är som promenerade till och hem från stallet vilket jag ska försöka göra varje dag nu när hon har vila ;D Inte lata mig och ta cykeln för att de går snabbare. NAJ, utan springa och gå blir de!

Nu ska jag kolla på SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR. för jag började kolla på de på tv'n på avsnitt 7 typ så jag kollar på alla innan och är typ på 5 nu ;D Så hade fint kanske slänger upp något mer inlägg innan jag lägger mig! Börjar för övrigt 12.30 imon :D Haha så ah de blir sooovmorgon :D

KYSSKRAMPUSSNÄRKONTAKTHÅNGEL,OSV LALALLA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: