2012-10-24
22:46:22

På lördag.. Ska jag raka häst för första gången!
Blir nog troligen någon av dom här!!
Ganska lätta tror jag så de är ju ingen fara för mig!! Haha!! Skulle inte tro de!

Nä vet inte riktigt hur vi ska raka henne men de löser sig! fin ska hon bli i alla fall. Hehe men de återstår att se! Folk säger att de inte är så svårt att kippa så vi får väll se hur de går! ;)
Känner att hon behöver av med pälsen för hon svettas sjukt mycket när man bara rider ut typ. Så tänk då hur hon bli på träningar! Så ja de behövs! Efter som att hon går på lösdrift så vet jag inte om vi ska raka rumpan än. Men vi får se de med. För iså fall så får vi se till att ha vaaarma täcken på jämt! ;) Men de läser väll sig de med!!

Hajen rakades såhär förra vintern och så kommer Stasia oxå bli rakad om vi inte tar rumpan!

Benen kommer jag troligtvis klippa om jag tycker de är lätt att klippa! Och KANSKE huvet oxå för då var de tydligen bara att brämsa. Jaja de åter står och se hur de blir!! 

PUSSPUSS :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: