2012-10-01
22:31:00

Hopp då var denna dagen oxå slut!
va i stallet och red en liten ut en liten halvlugn tur i vildmarken haha.. De regnade ganska mycket, men men de är bara att bita ihop och rida ändå!!
Hon va lagom pigg och gick super tramade under sig fint (Första gången hon gör de när jag rider ut..) Men man märker verkligen att hon behöver ganska lång framskrittning för att bli otroligt fin i traven sedan!! Lilla Dressyr ponnyn <3

Kan ju skriva upp hur resten av veckan ser ut:
Tisdag: Vila - Jag ska på någon körkorts grejsemojs
Onsdag: Ridprofilen (troligtvis) Banhoppning, Men jag ska inte hoppa så högt/Mycket för jag tävlade denna helgen och ska tävla nästa så lagom blir bra ;)
Torsdag: Dressyr Eller uteritt
Fredag: De som jag inte gör på Torsdagen
Lördag: En liten lugn uteritt och fixa inför Söndag
Söndag: Tävling i MARK, LD+5 LC :))

_________________________________________________________________
Gjorde en fiskbensfläta just och de blev så fin Haha så jag måste hinna göra en innan jag går till skolan imon!!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp kvart i 6 för jag tror jag börjar 08.20.. fast vissa i klassen säger 09.35.. Haha ahja vill heldre vara tidig än försenad!!
God Natt
gullig pyamas tröja va?? :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: