2012-10-19
22:39:19

Hej.
Skolan var helt okej, kollade film och hade idrott där vi spelade vollyboll med EL och jag var fett grym på de, Haha skit kul hade vi :D

Fick sluta så jag var hemma en halvtimme tidigare men segade ganska mycket ändå så jag åkte till stallet vid typ 5? kanske? Och jag red ut med Jill(Hon med den stora frisern jag har ridit någon gång) härlig och ganska lugn tur :)) Kom tillbaks och fixade henne och ut på lösdriften med lite hö, så fick hon stå och gotta sig lite in för kvälls höt!
Sedan så cyklade jag rejser hem i mörkret xD

Imon så ska jag sooova ut och sen upp till stallet och fixa iordning allt, knoppa, tvätta, rida osv. Sedan hem och göra de roligaste av allt.... HMM va kan de va?? JOOOO putsa.. -.-'' Uäääh! Jaja ska man va fin så får man se till och gö de trökiga med! ;) Tråkigaste är ju typ att jag är inte de minsta taggad.. för asså nää jag vet inte. men får gör de bästa av sitvationen och göra de för laget!! :)


Asså känner att jag inte hinner blogga och jag lixom glömmer bort den lite TYVÄRR då ni ändå är ganska många som läser i alla fall. Och om jag bara skulle blogga på bra skulle den säkert bli lite större i alla fall.. Men asså tiiiden.. Vet inte om jag har den riktigt! Men jag bloggar på när jag hinner, kan och vill helt enkelt så får vi se när de är ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: