2012-10-11
21:16:14

HEEEJ BLOGGEN
Trodde seriöst jag hade bloggat idag. Men nähä.. Dåligt av mig!

Jag kom hem från stallet för typ 2 timmar sedan eller något. Idag var de riktigt kallt att rida då jag glömde ta på mig vantar. Men inte hela världen! Tänkte rida en halvlång runda idag då de är träning imon. Men de sluta med en tur på 1,5 timma då hon var så otroligt pigg och de var så otroligt mysig så de blev en låång runda dock med myyycket skritt! 
Jag har kommit på en sak. Jag som älskar fart och fläckt. Att skritta på långa tyglar och dingla med benen är de bästa som finns så otroligt härligt att bara slappna av! YEPP.

Imon- Träning (vet inte hur många gånger jag sagt de med ah nu vet ni)... - TRÄNING hehe

lördag blir de uterit och söndag kanske jag och emmy ska fota lite höst bilder på varandra och hästarna <3 Hoppas på fint väder och ganska kallt och lite blåsigt så hennes långa man fladrar i så fall :))Hehe





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: