2012-10-30
23:42:41

Filmen kom upp 2 år senare
Asså hade massa strul och de funkade inte osv! Men NU är den ÄNTLIGEN uppe. 
Hon är faktiskt riktigt fin i dressyren och vi ska jobba ihop oss ännu mera så att vi kan starta någon dressyr vilket jag väldigt gärna vill!

Efter vi hade ridtit så fotade jag och emmy varandra med hästarna. Blev ganska mycket fina bilder så ska någon dag - typ imon, BOMBA med bilder :D Något smakprov får ni nu! ;)
 
 
kyss världens sötaste ponnyskrutt som står ut med mig! :D
 
 
Här får ni 2 mega söta bilder på emmy och Clint meeed :D hahaha

Kommentar:
#1: Emmy

Fyfan vad fula bilder på mig & Clint......

Svar: Neeeeej!! HAHA ass söta! Speciellt första, 2 åsnor :D
Jennifer Ekberg

2012-10-31 @ 09:38:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: