2012-11-15
22:02:24

tjena tjenixen
skolan rullade på fint och vi fick nya större och klumpigare data fodral, och man var TVUNGEN att byta... Åh FML!
Jaja, kul dag! Skratta mycket somvanligt. ORNI har lätt den bästa humorn! Haha
 
Sprang till tåget med Mathilda för att hinna med 5 över 2 tåget. alltig lika skönt att komma hem en halvtimme tidigare!
Cyklade upp till stallet och red en pigg häst som fick galoppera idag, HAHA asså omg. Hon gick as fint och samlat så känner man bara hur hon krullar ihop sig, tar sats, biter tag i bettet och flyger i väg i ett lycko språng, sen fick jag inte stopp.. Haha satt och as garva samtidigt som jag var nära på att åka i backen! :P Så sjukt svårt att klämma om med benen för de blir så halt när man har strumpor mot sadeln!
Men jaja, kom tillbaks och de va bajs mörkt så jag skyndade mig att fixa allt för de va läskigt.. Hehe. Sen cycklade jag räser hem! :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: