2012-11-10
00:34:19

Tar nog en liten halv paus?
När jag har lite läsare så bloggar jag jävel för att få hit alla, när dom är har så slutar jag.. Haha asså jag bode kanske inte blogga. Men kan lova att de hade kännts fett tomt utan bloggen, och att inte kunna skriva av sig sina tankar osv hade inte känts bra så bloggen kommer att få va vid liv!! Men om jag bloggar är en annan fråga..
Tycker de är kul osv, men hinner och orkar knappt. Men jag ska försöka skärpa miig och börja blogga lite mer på allvar. Hehe

Jaja, Nu ska jag soova ,Strax!!


HUr är läget med allt?
Ja stasia är stabbig och svullen igår (Hon är lite tjock på benen för hon är inte helt van att på på lösdrift och då kan heestarna bli lite svullna och galliga, Absolut inget farligt) på benen men de är på bättringsvägen, red och kände att de inte va rätt så skrittade hem! Inte halt men hon står iinne med lindor och peddar på alla benen så ska jag skritta imon!
Jag flög avigår för hon fick damp..Haha asså avlider lite.
Skolan flyter på och vi hade bugg prov idag och jag var fett grym måste jag säga..... HAHAH
Nästa vecka ska jag ut på APL(Prao) Till stall toleryd med Jennifer i min klass, vi ska jobba på där och va med på lektioner och så :D KulKul!! (Mer om de någon anna dag!)

Ja de är la de som hänt igår och idag.. Pusspuss
Nu ska jag sova! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: